Valtakunnallinen vertaistapaaminen korkeaa keuhkovaltimoverenpainetautia (PAH) sairastaville ja heidän läheiselle

Ajankohta: 09.09.2022 – 10.09.2022

Paikka: Tampere

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko p. 050 539 3071 tai marika.kiikala-siuko(a)hengitysliitto.fi

Valtakunnallinen vertaistapaaminen on tarkoitettu korkeaa keuhkovaltimoverenpainetautia (PAH) sairastavilleja heidän läheiselle. Tapaamisen tavoitteena on mm. antaa tietoa omahoidon osa-alueista, tavata muita sairastavia ja heidän läheisiään , vaihtaa kokemuksia ja ajatuksia muiden kanssa sekä tuoda voimavaroja arkeen.

Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Ensisijalla vertaistapaamiseen ovat ne osallistujat, joilla diagnoosi on uusi tai ei ole aikaisemmin osallistunut.

Vertaistapaamisissa omavastuuosuus 75 €/hlö pitää sisällään ohjelman, siihen merkityt ateriat ja majoittumisen 2 hengen huoneissa. Edellytetään osallistumista molempiin päiviin. Omavastuuosuus laskutetaan tapaamisen jälken.

Ilmoittautuminen 7.8. mennessä: https://bit.ly/3HdhDp5. Jos et käytä tietokonetta, ilmoittautuminen Marika Kiikala-Siuko p. 050 539 3071. Ilmoittautumisajan päätyttyä laitetaan ilmoittautuneille tietoa.

Osallistumisen peruutus on maksutonta kaksi (2) viikkoa ennen tapaamista. Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai ilmoittautunut jättää saapumatta tapahtumaan, Hengitysliitto perii 40 €. Mikäli peruutus johtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja. Peruutukset: marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi tai p. 050 539 3071.