Värekarvojen toimintahäiriötä sairastavien lasten ja nuorten vanhemmat

Ajankohta: 02.09.2024 klo 17:00 – 18:30

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3071 tai marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi

Tervetuloa keskustelemaan muiden vanhempien kanssa, joiden lapsella tai nuorella on värekarvojen toimintahäiriö (primaari siliaarinen dyskinesia, Kartagenerin oireyhtymä). Illassa mukana lastentautien ja lasten allergologian erikoislääkäri Rüdiger Schultz ja Hengitysliiton harvinaistoiminnan asiantuntija Marika Kiikala-Siuko.

Ilmoittautuminen verkkokeskusteluun ja mahdolliset kysymykset asiantuntijalle viimeistään 21.8.2024: ilmoittautumislinkki.

Ilmoittautuneille laitetaan osallistumislinkki viimeistään tiistaina 27.8.2024. Jos linkkiä ei löydy sähköpostistasi, niin tarkista roskapostisi tai ota yhteyttä Marika Kiikala-Siukoon.