Vinkkejä ja vertaistukea: Liikkumisen motivaatio hukassa

Ajankohta: 21.03.2024 klo 18:00 – 19:00

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Eeva-Liisa Peltonen, puhelin 044 407 7062, eeva.liisa.peltonen@hengitysliitto.fi

Joskus hengityssairaus tuo eteen sen, ettei mieleinen liikuntamuoto enää sovikaan. Miten löytää uusi laji ja motivaatiota liikkumiseen? Mitä tehdä, jos liikkeelle lähteminen pelottaa?

Aihetta pohtivat kokemustoimijat Heli Salo ja Erkki Leipälä. Tervetuloa kuuntelemaan, keskustelemaan ja jakamaan omat liikuntavinkkisi.

Illan alustaa Hengitysliiton liikunnan asiantuntija Veera Farin.

Näin pääset osallistumaan

Pääset mukaan tilaisuuteen klikkaamalla osallistumislinkkiä.

Kun liityt keskusteluun, osallistujanimeksi riittää etunimesi.
Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite.

Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua tilaisuuteen selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teams kokoukseen liittymiseen selaimella.

Jos osallistut verkkokeskusteluun ensimmäistä kertaa, varaa hiukan aikaa yhteyden luomiseen ja testaamiseen.

Tilaisuudesta ei tehdä tallennetta.