Julkaistu: 17.11.2020

Avoin verkkoluento: lääkäri kertoo keuhkoahtaumataudista

Hengitysliitto järjestää kansainvälisenä keuhkoahtaumatautipäivänä 18.11. kaikille avoimen verkkoluennon otsikolla ”Keuhkoahtaumatauti – miten voit vaikuttaa taudin kulkuun?” Laita päivä jo nyt kalenteriisi!

Keuhkosairauksien erikoislääkäri Eeva-Maija Nieminen kertoo verkkoluennolla taudin kulusta, hoidosta sekä siitä miten keuhkoahtaumatautia sairastava voi vaikuttaa taudin kulkuun. Tule linjoille keskiviikkona 18.11. klo 18.

Verkkoluennon katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Voit osallistua tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta.

Osallistu luennolle Keuhkoahtaumatauti – miten voit vaikuttaa taudin kulkuun?

Uusittu opas keuhkoahtaumaa sairastaville

Hengitysliitto on julkaissut uudistetun oppaan keuhkoahtaumatautia sairastaville. Opas on maksuton ja saatavilla verkosta postikulujen hinnalla kotiin toimitettuna painettuna versiona osoitteessa Sähköisen version keuhkoahtaumatautioppaasta saat ladattua tästä.