Julkaistu: 16.3.2020

Hengitys-lehden vuoden ensimmäinen numero on täynnä tarinoita pienistä ja isoista muutoksista

Vuodenvaihde on muutoksien aikaa. Vuoden ensimmäisessä Hengitys-lehdessä on juttuja sekä henkilökohtaisista elämäntapamuutoksista että laajemmalle ulottuvista yhteiskunnallisista muutoksista. Lue jutut verkossa!

Kasvot ja ääni uniapnealle”, Hengitysliiton kokemustoimijat Tapio Aaltonen ja Erkki Leipälä kertovat elämästään uniapnean kanssa ja sairauden tuomista muutoksista.

Terveysfaktaa vai huuhaata? Näiden kahden erottaminen toisistaan voi olla joskus vaikeaa. Sen vuoksi lääketieteen opiskelijoiden perustama Vastalääke ry on aktivoitunut jakamaan tutkittua terveystietoa sosiaalisessa mediassa.

Elinvoimaiset paikallisyhdistykset -juttusarjassa tutustutaan Parkanon Seudun Hengitysyhdistykseen ja siihen, kuinka yhdistyksen aktiivinen ja edullinen toiminta tuo uusia jäseniä.

Ilmastonmuutos haittaa hengitysterveyttä. Hengitysliitto esittää 10 ratkaisua, miten sää- ja ilmastoriskeihin voi varautua ennalta.

Suomi muuttuu savuttomaksi. Suomessa käytetään nikotiinituotteita ennätyksellisen vähän. Mutta mitä kuuluu Savuton Suomi 2030 -tavoitteelle?

Hengitys-lehden kevätnumero on nyt Liity sinua lähinnä olevan hengitysyhdistyksen jäseneksi, saat lehden jäsenetuna!