Osta Heli-arpa 2024

Onko nyt sinun vuorosi olla onnekas päävoittaja?

Tänä vuonna Heli-arpajaisissa on kolme päävoittoa, jotka auttavat saajiaan tekemään unelmistaan totta. Omaa toivelistaa miettiessä voi nauttia kevään auringosta, joka houkuttelee lähtemään liikkeelle.

Kevätsäät tuovat mukanaan katupölykauden, jota seuraa yhä pidemmäksi muuttuva siitepölyaika. Ilmastonmuutos saa aikaan uusien lajien leviämisen, joten myös siitepölyjen määrä ja kirjo lisääntyvät. Keuhkot ovat koetuksella, erityisesti hengityssairailla.

Todennäköisesti tulevaisuudessa allergioita, astmaa ja keuhkoahtaumatautia sairastavien määrä lisääntyy. Vaikka hoitoja ja lääkkeitä on saatavilla, sairaus voi vaikuttaa näinä kuukausina selvästi elämänlaatuun ja työkykyyn. Osallistumalla Heli-arpajaisiin voit auttaa myös kaikkein hauraimpia hengityssairaita.

Hankimme lahjoitusvaroilla sairaalojen kautta jaettavaksi hengityksen apuvälineitä. Erittäin kova tarve tällä hetkellä on kannettavilla matkahappirikastimilla. Matkahappirikastin vapauttaa neljän seinän sisältä vaikeaa hengityssairautta sairastavan kokemaan kevään ja kesän riemuja. Apusi mahdollistaa myös Hengitysliiton laajan ohjaus- ja neuvontatyön toteuttamisen.

Tänä vuonna ulottuvillasi on laaja valikoima hienoja ja hyödyllisiä palkintoja:

Lämmin kiitos tuestasi ja hyvää arpaonnea!