Valtakunnallinen vertaistapaaminen bronkiektasiatautia tai suurten hengitysteiden kasaan painumista (TBM, EDAC) sairastavat ja heidän läheiset

Ajankohta: 21.04.2023 – 22.04.2023 klo 10:00 – 16:00

Paikka: Pääkaupunkiseutu (tarkentuu maaliskuussa 2023)

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko, marika.kiikala-siuko@hengitysliitto.fi tai p. 050 539 3071

Tervetuloa mukaan valtakunnalliseen vertaistapaamiseen, jossa asiantuntijoiden luentojen lisäksi on aikaa vertaiskeskustelulle.

Ilmoittautuminen vertaistapaamiseen viimeistään 22.3.2023. Ilmoittautumisajan päätyttyä laitetaan ilmoittautuneille lisätietoa sähköpostitse. Osallistujat otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä (max. 25 henkilöä) ja edellytetään osallistumista molempiin päiviin.

Vertaistapaamisen omavastuu osuus on 75 €/henkilö. joka pitää sisällään ohjelman, siihen merkityt ateriat ja majoittumisen 2hh. Ilman majoitusta omavastuu on 37,50 €/henkilö. Omavastuuosuus laskutetaan tapaamisen jälkeen.

Osallistumisen peruutus on maksutonta 2 viikkoa ennen tapaamista. Mikäli peruutus tehdään tämän jälkeen tai ilmoittautunut jättää saapumatta tapahtumaan, Hengitysliitto perii 40 €. Mikäli peruutus tapahtuu terveydellisistä syistä, osallistumisen peruuttamisesta ei aiheudu kuluja. Peruutukset Marika Kiikala-Siuko, p. 050 539 3071.