Tulehduksellisten sidekudossairauksien keuhko-oireet

Keuhkolääkäri Ilkka Annila kertoo sidekudossairauksien keuhko-oreista. Mukana myös professori Tom Petterson.

Ajankohta: 02.02.2021 klo 17:30

Paikka: Microsoft Teams

Järjestäjä: Reumaliitto ja Hengitysliitto ry

Keuhkosairauksien ja sisätautien erikoislääkäri Ilkka Annila (TAYS) kertoo sidekudossairauksien keuhko-oireista. Mukana myös professori Tom Petterson kommentaattorina reumasairauksien näkökulmasta.

Kohderyhmänä harvinaista tulehduksellista sidekudossairautta, kuten SLE, MCTD ja systeeminen skleroosi sairastavat, joilla on todettuja keuhkokudoksen muutoksia ja/tai keuhko-oireita.

Näin pääset osallistumaan

Ilmoittaudu 24.1. mennessä. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: https://webropol.com/s/REUHEN

Samalla kun ilmoittaudut, voit myös esittää kysymyksiä lääkäreille.

Webinaarin katsomiseen et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Osallistua voit tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera selainta. Voit testata laitteistosi yhteensopivuuden, ja löydät apua yleisimpiin ongelmatilanteisiin tästä linkistä https://bit.ly/2Xbocof.

Jaana Hirvonen
jaana.hirvonen@reumaliitto.fi