Vertaiskeskusteluilta lymfangioleiomyomatoosia (LAM) sairastaville

Paikka: Verkko

Järjestäjä: Hengitysliitto ry

Vastuuhenkilö: Marika Kiikala-Siuko p. 050 539 3071

Sairastatko LAM:ia ja haluaisit vaihtaa kokemuksia muiden samaa sairautta sairastavien kanssa? Tervetuloa keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia luottamukselliseen ryhmään. Illassa mukana Hengitysliiton asiantuntija Marika Kiikala-Siuko.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.9. seuraavan linkin kautta: https://bit.ly/3wQsS34. Ilmoittautuneet saavat linkin keskusteluun viimeistään ma 12.9.

Verkkokeskustelu käydään Teams-sovelluksella. Tarvitset osallistumista varten älylaitteen, jossa on nettiyhteys ja äänilaite, mieluiten kuulokemikrofoni. Voit ladata Teams-sovelluksen laitteellesi tai osallistua keskusteluun selaimella. Teamsia tukevia selaimia ovat Microsoft Edge ja Chrome. Ohje Teamsin lataamiseen ja liittymiseen. Liittyessäsi keskusteluun osallistujanimeksi riittää pelkkä etunimesi.