Oulun ja lähialueiden vertaistukiryhmä sisäilmasta oireileville

Ajankohta: 20.05.2024 klo 18:00 – 19:30

Paikka: Kasarmintie 13, A-talo, 90130 Oulu

Järjestäjä: Oulun seudun hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Pirkko Moisio, 0444077054, pirkko.moisio@hengitysliitto.fi

Ookko nää Oulusta? Tai lähettyviltä? Tuuppa ihan kasvokkain jakamaan ja saamaan vertaistukkee sisäilimaoireiluun.

Ilmoittaudu mukkaan ja kyseleppä lisätietoja sähköpostitse vertaisryhmän ohjaaja Maaritilta maarit.lapinlampi@hengitysyhdistys.fi tai puhelimitse Pirkolta 0444077054.

Tällä tapaamiskerralla on mukana etäyhteydellä Hengitysliiton sisäilma-asiantuntija Kirsi Säkkinen sekä vertaisia myös muilta paikkakunnilta. Tuuppa mukkaan tai vinkkaappa kaverille. Osallistua voit niin paikan päältä kuin etänä!

Vertaisryhmässä osallistujat jakavat ajatuksiaan, tunteitaan ja kokemuksiaan sairaudestaan ja sen vaikutuksista toisten osallistujien kanssa. Keskustelun myötä oma näkökulma omaan sairauteen saattaa laajentua ja saada hyviä käytännön vinkkejä. Keskustelut vertaisryhmässä ovat luottamuksellisia. Vertaisryhmää ohjaa koulutettu vertaisohjaaja. joka huolehtii muun muassa turvallisesta keskusteluilmapiiristä.